WASD Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Parodi på "Extrem Överlevnad" som går/gått på discovery channel. Tyckte WoW-forumet passade bättre än Humor-forumet, flytta tråden annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Såg den igår. Fan vad jag skrattade ^^. Extrem Överlevnad är ett av mina favorit program på discovery så det blev ennu roligare, vet dock inte varför ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Såg den igår. Fan vad jag skrattade ^^. Extrem Överlevnad är ett av mina favorit program på discovery så det blev ennu roligare, vet dock inte varför ^^För du kan relatera till allt, jag tyckte inte något var roligt då jag inte vet hur riktiga Extrem Överlevnad är. Vet ju inte om han står och spammar "boost of morale" och "just last week a guy met a tiger and died LoL" t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Exakt, jag har kollat på det tillräckligt för att tycka att denna var kul ^_^ Denna tråden gillar ni nog om ni sätt Extrem Överlevnad: http://www.fuska.se/forum/Man_Vs_Wild_Parodier-t120587.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg