Link1 Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 den jag länkade till kostar den dyraste 120 billigaste 59. vet ej kvaliteten på dessa? någon som vet det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Är HDMI kabeln både ljud & bild så jag slipper köpa till massa prylar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Är HDMI kabeln både ljud & bild så jag slipper köpa till massa prylar ?Japp. HDMI "levererar" både bild och ljud! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Så det betyder att jag bara behöver ha en HDMI kabel utan att köpa till massa annat skit ? [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Så det betyder att jag bara behöver ha en HDMI kabel utan att köpa till massa annat skit ? [:Ja, det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Gütt. Tack för svaren killar, får bara se vart jag ska köpa den för någonstans. Ska kolla i lokala butikerna först, annars lär det bli NetonNet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Gö de :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Så, nu har jag beställt en HDMI kabel från NetonNet's hemsida. En ganska billig variant då jag har hört att priset inte spelar så stor roll om man jämför kvalitéerna på sladdarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.