zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tjena, Jag får en macbook när jag börjar skolan igen :) , Så jag undrar om man ska ladda den när batteriet är helt slut eller när den har lite kvar? Jag har googlat runt men hittar olika svar. Så jag tänkte om nån av er visste vilket som är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tjena, Jag får en macbook när jag börjar skolan igen :) , Så jag undrar om man ska ladda den när batteriet är helt slut eller när den har lite kvar? Jag har googlat runt men hittar olika svar. Så jag tänkte om nån av er visste vilket som är rätt. Du kan ladda den när du känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Den lär inte dö av att du laddar den när den är halvtom. Tänk mest på att inte ha sladden i när den är fulladdad. Ska du ha den stilla mycket så kan du ta ut batteriet och köra med enbart sladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Precis, ha aldrig sladden i när batteriet är fulladdat. Tänk dock på att "ladda ur" någon gång då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tack, ska testa det som ni säger sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.