5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag har för mig att man kan ändra rubrik direkt i forumet, jag tror det var här man kunde göra så. Alltså i index. Vet inte om det går med ens egna trådar i andra forum, men om det går. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Man trycker och håller på rubriken. Men släpp inte musen för då blir det ett musklick, du kommer in på tråden. http://i.imgur.com/O2YQJ.png Det kommer inte stå "ändrat av X" i inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja, så var det visst. Tackar. Testade och det funkade, men det funkade tyvärr inte i trådar jag gjort i andra forum än mina egna verkar det som, men äh :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja, så var det visst. Tackar. Testade och det funkade, men det funkade tyvärr inte i trådar jag gjort i andra forum än mina egna verkar det som, men äh :P För att ändra andra trådar i gruppforum så måste du vara en moderator i gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jo men han syftar på sina egna trådar i andra gruppforum, inte andras trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jo men han syftar på sina egna trådar i andra gruppforum, inte andras trådar.Det ska gå att ändra på detta sätt i andra forum också.Eller det kanske bara är jag som kan det.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja det är bara du :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.