Saelnes Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Passagens klassiska och roliga ritspel Skissa & Gissa är nerlagt, men det har kommit ett nytt liknande. Vore kul att möta lite gamla och nya skissarävar där.[crazy] Pixino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Låter underbart, har saknat skissa & gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ska testa har kör OMGPOP's Paint my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ska testa har kör OMGPOP's my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska Pixino e enkelt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) http://www.fuska.se/onlinespel/skissa_och_gissa.php Men den verkar inte funka så bra. Redigerat 29 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 http://www.fuska.se/onlinespel/skissa_och_gissa.php Men den verkar inte funka så bra. Du använder ju en gammal länk som går till passagens sida... :blink: Prova: Pixino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tycker faktiskt det gick bra i djurrummet, det var i film & tv så fanns det dock många omogna personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Om man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i. Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Sidan ser fin ut, just nu är det bara jag inne så jag har inte kunnat testa själva spelet än. Jo nu har jag testat funktionen också och det går bra, fin sida. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Om man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i. Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här. Tar det som smicker men jag har tyvärr inte kunskaperna för att göra en sån sida. Finns admins på sidan som man kan lämna förslag till. Prova med nån av dom. Dom verkar ta åt sig förslag som kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.Det var mindre skusk i snuskrummet. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.