Tobb3 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Men min data är på reperation , kommer om 2-3 dagar så .. ;) Aha, Okej :) Mitt moderkort : MCP61PM-HM Länka en passande processor ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det är för gammalt. Ditt moderkort är AM2, du behöver AM3 för dagens processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det stöder också bara DDR2 minnen, så om du köper ett nytt kommer du få köpa nya RAM-minnen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det är för gammalt. Ditt moderkort är AM2, du behöver AM3 för dagens processorer. okej då vet jag , men kan du länka något billig hyfsat bra moderkort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det är för gammalt. Ditt moderkort är AM2, du behöver AM3 för dagens processorer. okej då vet jag , men kan du länka något billig hyfsat bra moderkort ? http://www.inet.se/artikel/1517131/uppgrad...k-edition-dirt2 Moderkort, minnen med DDR3 och processor med AM3. + att du får Colin Mcrae Dirt 2 som är sjukt najs B) (kör med detta själv fast jag lyckades koppla nåt fel så allt gick sönder >_<) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad för grafikkort har du? Det är för gammalt. Ditt moderkort är AM2, du behöver AM3 för dagens processorer. okej då vet jag , men kan du länka något billig hyfsat bra moderkort ? http://www.inet.se/artikel/1517131/uppgrad...k-edition-dirt2 Moderkort, minnen med DDR3 och processor med AM3. + att du får Colin Mcrae Dirt 2 som är sjukt najs B) (kör med detta själv fast jag lyckades koppla nåt fel så allt gick sönder >_<) Ett bra paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.