kattus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Hej, idag skulle jag precis som alla andra dagar logga in på msn, klickade logga in i emesene och den laddade. Efter 10 minuter hängde sig programmet... Laddade ner Pidgin och den kunde inte koppla upp sig. Testade sen aMSN och fick ett fint "internt serverfel" efter 4 minuter.. Testade eBuddy online messenger men den kunde inte heller... Körde med microsofts egna online messenger men den slänge iväg mig till min kontaktlista... Testade eBuddy mobile messenger (i mobilen) och den kunde inte få min kontaktlista. Någon mer som har detta problem? Någon lösning till det? HJÄÄÄÄLP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Testa starta om HELA datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Testa starta om HELA datorn. han har redan det. Smsade honom nyss :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Vad säger MSN's egna felsökning då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) Vad säger MSN's egna felsökning då ? han har nog inte testat det, han ska kolla tråden nu. (Skickat sms till han) han får svara på det själv... ;) Redigerat 30 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) Vad säger MSN's egna felsökning då ?Kör med Ubuntu på min lilla eee-pc.Windows går för segt på den. Gjorde en till MSN men det funkar iaf inte... [email protected] om nån vill adda :) EDiT: Får detta felmeddelnade på mobilen: Redigerat 30 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Har ungefär samma problem, fast i MSN for Mac. Kan inte logga in alls. Verkar som många andra också har problem, så vi får väl vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 samma problem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Jag fick det nu också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Är det bara Ubuntu användarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Är det bara Ubuntu användarna ? har xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Nä, jag har w7. Står att den inte hittar min kontaktlista :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.