kattus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Som titeln säger. Vad skulle ni göra om det kom nån ande eller nåt sånt och ger dig 1 önskning? Själv så skulle jag önska mig en snygg tjej som älskar mig i all evighet :wub: INGA "MERA ÖNSKNINGAR" GREJER!!! Redigerat 28 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Skulle önska att jag hade 20 server datorer + 10 "game" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Att jag får 9999 miljoner önskningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Att jag får hur många önskningar som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Men asså inga "mera önsknigar" önskningar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 En trevlig underbar snygg tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Att jag visste allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Att jag visste allt.För att folk inte ska kunna säga "Ingen kan veta allting" eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Ett så bra liv som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 slänga ut alla invandrare + dom som har svenskt medborgarskap Så du vill slänga ut alla som har svenskt medborgarskap? Alltså du, dina föräldrar och hela din släkt. Jag, och alla i hela sverige? Sicken sarkasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Att jag skulle kunna leva på att spela fotboll. :) Redigerat 31 Juli 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Jag skulle önska mig oändligt mycket pengar. Money = Happiness Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv? Redigerat 31 Juli 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.