zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Kolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons. Satt och tittade igenom den sidan, och kom till denna. Det var då jag bestämde mig för att jag inte vill ha varken Black eller White. Nu har det banne mig gått för långt. Gear är faktiskt ganska heftig enligt mig. Inget jag vill ha eller så men den är ganska unik eftersom att den roterar hela tiden P: ( i strid i alla fall) Redigerat 1 Augusti 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Måste delge att den där var lite småcool. o; Redigerat 1 Augusti 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 jag kommer vänta 3 månader och sedan ladda ned dom på torrent (eftersom detta kommer bli en super sucsé så hoppas jag på att den kommer ut på 1 vecka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Palla ladda ner dem på torrent. Dessutom kommer det säkert att vara fullsmockat med anti piracy om man laddar ner det. Jag kommer köpa det som alla andra pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Hade förväntat mej att Pokémonarna skulle attackera om ni förstår vad jag menar...T.ex vi säger att du kör slash, istället för att du då ser motståndarn slashas medans din Pokémon står helt still så vore det coolare om din Pokémon springer fram och slashar motståndaren. Förövrigt tänkte jag köpa White pga Rankurusu, kommer använda Pokabu som starter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag tror att det blir White för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 ska inte köpa nåt lägger dom på acekardet i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Men då får du inte alla 3DS-funktioner och IR-funktioner. Och de har säkert en massa nya piratskydd. s:S:s.s:SSS: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Får man fråga vad det är för IR Funktioner du pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Läste något om att spelet ska använda IR till snabba Pokémonbyten och lite annat. Men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 för mig blir det troligtvis white. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Men då får du inte alla 3DS-funktioner och IR-funktioner. Och de har säkert en massa nya piratskydd. s:S:s.s:SSS:Deras piratskydd har blivit knäckt förutVisste inte ens att dom har 3DS funktinoer i det Vem behöver IR när man har GTS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg