Skurken Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Tja. Har kollat runt lite efter en spelkonsoll till hyfsat pris. Hittade en ny variant av 360 som kallas 360 Slim 250GB för 2.5k som jag funderar starkt på. Det där med trådlöst nätverkskort inbyggt verkar passa mig, så man inte behöver fippla med sladdar och sånt, för det suger jag på. Nu har jag aldrig ägt nån konsoll med hårddisk och vet inte hur det funkar, men antar att man kan lära sig det. Vad tror ni? Sen är ju speltips inte så dumt. Kommer inte slänga ut 600 spänn för ett nytt spel, men har ju sett många spel för under 300 kronor. Tack! Redigerat 1 Augusti 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Tja. Har kollat runt lite efter en spelkonsoll till hyfsat pris. Hittade en ny variant av 360 som kallas 360 Slim 250GB för 2.5k som jag funderar starkt på. Det där med trådlöst nätverkskort inbyggt verkar passa mig, så man inte behöver fippla med sladdar och sånt, för det suger jag på. Nu har jag aldrig ägt nån konsoll med hårddisk och vet inte hur det funkar, men antar att man kan lära sig det. Vad tror ni? Sen är ju speltips inte så dumt. Kommer inte slänga ut 600 spänn för ett nytt spel, men har ju sett många spel för under 300 kronor. Tack! Visst är det lätt, men du kommer få segare multiplayer än med sladdar. Hårddisken är till för att spara dina spel och för att ladda ner t.ex demos eller nya spelbanor. Spelen köper du fortfarande på skiva. Visst kan man installera spelen på hårddisken för att få snabbare laddningstider, men du behöver fortfarande ha skivan i. Vad gillar du för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Ja, köp 250GB Slim. De e najs. Som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 MW2 har jag på PC:n så det lägger jag inte ut pengar på. GTA är ett måste. Spelar mest bilspel och så iofs, därför jag fastnat för Xbox. Deras handkontroller är mycket bättre för bilspel. Och som sagt så kommer jag inte köpa massa spel på en gång, utan jag tänker prioritera andra saker föra TV-Spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel.Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel.Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Indeed! Jävligt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel. Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Indeed! Jävligt kul spel. Man blir bara så jävla trött på alla campers,g18 noobs,noobtubers etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel. Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Indeed! Jävligt kul spel. Man blir bara så jävla trött på alla campers,g18 noobs,noobtubers etc. Så jävla less jag blir på noobtubers! Kan dampa åt dom rejält i micen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel. Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Indeed! Jävligt kul spel. Man blir bara så jävla trött på alla campers,g18 noobs,noobtubers etc. Jag möter faktist väldigt sällan noobtubers, folk campar inte så mkt, bara på SnD.G18 tycker jag inte är så OP, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Skaffa Slim, så mycket mer värt. Hårddisken kommer ju då vara 250GB, du kan ladda ner demos, arcade spel, installera på hårddisken osv osv. Du kommer kunna göra mkt med en sån stor hårddisk. Jag tycker du borde köpa Dead Rising 2 när det kommer, MW2, GTA 4 och Left 4 Dead 2. Det är en bra början. Köp inte MW2 vad du en gör. Jag tycker då att det är ett jävligt bra spel. Fick det på julafton och spelar det fortfarande. Indeed! Jävligt kul spel. Man blir bara så jävla trött på alla campers,g18 noobs,noobtubers etc. Jag möter faktist väldigt sällan noobtubers, folk campar inte så mkt, bara på SnD.G18 tycker jag inte är så OP, etc. G18 är OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.