Hoppa till innehåll

Familj?


Lurven22231
 Dela

fusk  

27 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Vll ni berätta om hur era familjer är? kanske ni vill ha tips eller vill ge tips. berätta gärna om något roligt minne av eran familj eller skriv in fusk om ni vill.

 

Jag kan tex berätta olika saker om ni frågar om något.

berätta minnen och sånt med, tack i förväg.

 

Min sims-familj har två föräldrar och en gamling. :rambo:
vad gör dem för något ???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fuskar om det ingår i familjens story, är det meningen att de ska bli/vara stenrika så är det klart att jag ser till att de är det från början. Sen spelar jag på flera familjer "samtidigt". så de är lite olika. En familj består t.ex. av två gamlingar som njuter av livets slutstadium, försöker att varva ner och ta hand om sin hund för att ha något att pyssla med och engagera sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag fuskar inte med Motherlode utan jag gör så att de får pengar själva.

Jag fuskar maxmotives om mina simmar mår akut dåligt.

jag fuskar moveobjects om jag behöver flytta på något eller ta bort vägen.

 

jag har massa familjer, bland annat en snygg player, han hade en fru men sex andra tjejer men frun fick reda på det så hon bjöd över alla tjerna och han kysste en av dem och alla blev förbannade och gav ho om så mycket örfilar han och frun skilde sig och nu bor han inne i skogen. han är jätteledsen fått massa ovänner. Han är även tjock ock har fått asmycket skägg!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...