💬
Logga in
Fuska.se

Är Du Mörkrädd?

48 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Själv är jag lite mörkrädd,men det börjar minska :) .

Senast ändrad:

Ah, skitläskigt att gå igenom lägenheten på natten, vem vet vad som gömmer sig inne inne i micron? :o

Nivå 0 · Nykomling

Inte så kul att gå igenom en skog sådär på natten kanske, men inte i sitt rum då man ska sova så att säga :P

Nivå 0 · Nykomling

Nej. Gillar mörker, för det mesta i alla fall.

Nivå 0 · Nykomling

Är inte mörkrädd, men det är trevligare med ljus.

Nivå 0 · Nykomling

Inte direkt mörkret men jag tror de flesta är lite rädda för att vara ute ensam på natten till skillnad från dan.

Nivå 0 · Nykomling

Jävligt, t.o.m rädd när jag går till köket på natten efter något att dricka!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Jag är inte rädd för mörker, jag är rädd för att inte se.

↗ till inlägget

Jag är inte rädd för mörker, jag är rädd för att inte se.

Samma här

Nivå 0 · Nykomling

Nej jag är inte mörkrädd, men jag var det när jag var liten.

Nivå 0 · Nykomling

Om jag är med några andra så är mörker enligt mig spännande och kul. Är jag ensam så beror det på. Jag är inte rädd för själva mörkret men ibland kan det bli lite läskigt om man är ensam utomhus på natten och det inte finns folk i närheten.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om jag är med några andra så är mörker enligt mig spännande och kul. Är jag ensam så beror det på. Jag är inte rädd för själva mörkret men ibland kan det bli lite läskigt om man är ensam utomhus på natten och det inte finns folk i närheten.

egentligen är det en väldigt konstig tanke. man borde ju vara räddare om det är något ute när det är mörkt. ibland kommer jag över det konstiga tankesättet och då är det helt underbart att vara ute när det är mörkt och det inte finns någon annan där! =D
Nivå 0 · Nykomling

Jag menar att det inte finns något där som man ser. =P

Jag tycker det är skönt när man går förbi några personer eller byggnader med personer i (eller när en bil kör förbi) när det annars är mörkt och skogigt.

Nivå 0 · Nykomling

nej, man hoppar ju till av bara fan om det dyker upp någon.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är jävligt mörkrädd ja.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Tycker att det är skönt när det är mörkt. Är ofta hemma själv och har aldrig några lampor på under kvällen.

Har inte heller några problem med att vara ute när det är mörkt, men bor ju inne i centrum så finns väl alltid lite folk ute.

Nivå 0 · Nykomling

Nej jag är inte mörkrädd men jag var ^_^.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte så kul att gå igenom en skog sådär på natten kanske, men inte i sitt rum då man ska sova så att säga :P

^

Nivå 0 · Nykomling

Finns inget att vara rädd för i mörkrett. Så nej jag är inte mörkrädd.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker det är najs att gå i skogen när det är mörkt. Jag får en sån skön magkänsla när det är helt mörkt i skogen och det inte finns något i närheten förutom träd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in