swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Söker du något kul spel inom en viss kategori, eller har du svårt att komma på namnet på ett spel? Eller kanske du vill ha ett spel som liknar något annat? Fråga i denna tråd! Kan ju börja med att efterfråga om ett spel som liknar Splinter Cell serien, alltså ett stealth spel. Helst med multiplayer. Redigerat 2 Augusti 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag söker något som liknar The Elder Scrolls IV - Oblivion. Vet du något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Fallout 3 använder ju sig av samma motor, så det kan uppfattas som väldigt lika. EDIT: Såg precis att du redan visste om spelet från "spel du ska köpa 2010"-tråden. Redigerat 2 Augusti 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Morrowind? XD Njae, men förhoppningsvis så har dom börjat arbeta på TES:5 nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag söker något som liknar The Elder Scrolls IV - Oblivion. Vet du något?Fable? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag söker något som liknar The Elder Scrolls IV - Oblivion. Vet du något?testa dragon age. Som en blandning mellan nevewinter nights och oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Söker ett som liknar overlord man ska kunna vara ond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Söker ett som liknar overlord man ska kunna vara ondOverlord II, Fable 3 när det kommer ut, Fallout 3. Redigerat 19 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Söker ett billigt RPG spel. Inte så många krav, bara att det ska vara billigt Jag har fable2 och har spelat overlord och tyckte inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Söker ett billigt RPG spel. Inte så många krav, bara att det ska vara billigt Jag har fable2 och har spelat overlord och tyckte inte om det. Oblivion, Fallout 3, sen en massa japanska spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.