Antonioz Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Hej. Hur mycket extra attack/defence/sp.attack/sp.defence/speed ger attacker som dragondance eller defence curl? Ger alla lika mycket eller är det olika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 vissa ger "sharply rose/fell", antar att det är dubbelt så mycket som bara "rose/fell". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Exakta siffror har man dock inte koll på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 var ser man vilka som ger sharply då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Ser du ju i händelseraden när du gör attackerna/buffsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Har för mig att det fanns en som gav Sharply Rose i attack och defense, skriver här om jag hittar den. Men jag tror man får den från andra gym ledaren i R/S/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Bulk Up menar du, och den ger bara vanlig Rose på A och D. Finns inget som ger sharply i flera stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Har för mig att det fanns en som gav Sharply Rose i attack och defense, skriver här om jag hittar den. Men jag tror man får den från andra gym ledaren i R/S/E. Amnesia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Nej dave, Bulk Up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Har för mig att det fanns en som gav Sharply Rose i attack och defense, skriver här om jag hittar den. Men jag tror man får den från andra gym ledaren i R/S/E. Amnesia? Det är Spec. Def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Vanlig statökning ökar stats med 50% och sharply rose ökar stats med 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Det är Spec. Def. Ah, fick för mig att det var atk och def. :D Vanlig statökning ökar stats med 50% och sharply rose ökar stats med 100%.så om man använder den 5 ggr eller hur många det funkar så ökar man den statsen med: vanlig: x*1.55=7.6x (7.6 ggr) sharply: x*25 = 32x (32 ggr) det är rätt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg