Gäst Warfare Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Sony ericsson J105i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 LG GD510 Pop White var galet nära på att köpa den rosa , men vit var lite snyggare ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Nokia 6220 Classic, svart. http://sv.wikipedia.org/wiki/Nokia_6220_Classic Den är skön, den funkar, bildkvaliten är bra, MEN batteritiden är förjävligt dålig. Men den laddas klart på typ 20 min också, det var liksom poängen med mobilen tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Nokia 6300(A.K.A Yesman-fånen B)) http://www.cameraphonesplaza.com/wp-conten...6300-videos.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Nokia 5530 XM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag visste att denhär tråden skulle bli populär! min gaammla mobil var alla typ select och erase knappar lösa på och 2:an var uppochner Men jag vet inte hur det kommer sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sony ericsson J105iSamma som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sony ericsson W320. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag visste att denhär tråden skulle bli populär! Ungen är stolt :D Nån Nokia av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sony Ericsson k530i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sony ericsson W320. Hade den innan, värdelös :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sony ericsson W320. Hade den innan, värdelös :( Värdelös är den väl inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.