Str4ndB3rg Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Hällah, har kollat färdigt på varenda avsnitt av ''Viva La Bam'' vilket jag tycker är så sjukt bra och roligt. Jag söker ett sånt program där dom gör massa sånt som i Viva la bam. Han gör alltså var han vill, exempel när hans föräldrar är borta bygger han om insidan av huset till en skateboard bana. Exempel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Hällah, har kollat färdigt på varenda avsnitt av ''Viva La Bam'' vilket jag tycker är så sjukt bra och roligt. Jag söker ett sånt program där dom gör massa sånt som i Viva la bam. Han gör alltså var han vill, exempel när hans föräldrar är borta bygger han om insidan av huset till en skateboard bana. Exempel: Tror inte det finns något sådant.Viva la bam är unikt kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Tror Viva la bam är ganska unikt ja. Bam är ju med i jackass ibland annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jag måste ha mer av nåt sånt ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Du kan ju kolla in dirty sanzhes inte riktigt samma grej men ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Du kan ju kolla in dirty sanzhes inte riktigt samma grej men ungefär.Det är ju bara äckligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Du kan ju kolla in dirty sanzhes inte riktigt samma grej men ungefär.Det är absolut inte lika Viva la bam.Det närmaste du kommer är väl Jackass antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Jackass är väl det som är närmast likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Nitro Circus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Nitro circus går inte i seriers va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Nitro circus går inte i seriers va?Nitro circus är en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Hörde att ryan dunn gjorde nåt program också gjorde nåt program och The dudesons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.