Afrokines Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Finns det något sätt att göra så att man kan stänga ner sina tabbar med ESCAPE-knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Nej, men genvägen för att göra det är: Ctrl+W eller Ctrl+F4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Eller mittenklicka på tabben. Escape avbryter laddningen av en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Vill bara kunna ändra det, vill ha en enkel knapp. Borde det inte gå att ändra det eftersom att det "är så öppet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Mittenklick på en tab för mig är så enkelt det kan bli. Man surfar ju vanligtvis med musen, så slippar man ta fram andra handen bara för att trycka på en knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Annars kan du bara trycka med scrollhjulet på musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Det var just det WASD skrev. Men jag vill ju ha det så att jag stänger ner med ESC, ingen diskussion. Men jag kollar på ett annat forum istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Och hur skulle det fungera? Du måste ju specificera vilken tab ska stängas ner :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Du får väl skriva något program som trycker CTRL + W när du trycker på ESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Och hur skulle det fungera? Du måste ju specificera vilken tab ska stängas ner :rolleyes:Den aktuella antar jag att han vill ha ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.