Intense Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Tjenare. Har ett Steelseries 4H Headset som jag köpte på DHS. (Så det är inte gammalt.) Den funkade fint igår, men nu så brusar det bara om den. Jag vet inte vart problemet sitter. Tacksam för snabba svar. Jag kan ladda upp en ljudfil om någon vill. Redigerat 4 Augusti 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 När jag har haft problem med micken så har det ofta varit ljudkortet som har ballat ur. Ifall du har någon äldre mick du kan testa med, och isf får samma problem med den så sitter problem antagligen i ljudkortet. När jag hade ett liknande problem köpte jag ett http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=453 (vilket usb ljudkort som helst lär funka) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Kolla att micen sitter i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Jag hittade en Webbkamera med mick. Den funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du har inte råkat stänga av den? Där man skruver upp och ner så finns det on och off. Min brorsa har det headsetet, händer alltid att han råkar stänga av den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du har inte råkat stänga av den? Där man skruver upp och ner så finns det on och off. Min brorsa har det headsetet, händer alltid att han råkar stänga av den xD hah. samma här :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du har inte råkat stänga av den? Där man skruver upp och ner så finns det on och off. Min brorsa har det headsetet, händer alltid att han råkar stänga av den xD Har inte en sån switch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Du har inte råkat stänga av den? Där man skruver upp och ner så finns det on och off. Min brorsa har det headsetet, händer alltid att han råkar stänga av den xD Har inte en sån switch. Jo 4H har det.Där man ökar volymen, på själva grejen finns det en switch =D Redigerat 4 Augusti 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du har inte råkat stänga av den? Där man skruver upp och ner så finns det on och off. Min brorsa har det headsetet, händer alltid att han råkar stänga av den xD Har inte en sån switch. Jo 4H har det.Där man ökar volymen, på själva grejen finns det en witch =D Finns det häxor där? Tror det är att du stängt av micen som dom andra säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.