RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Jag har som sagt köpt en IPhone 3GS. Jag har laddat telefonen i över 5 timmar och jag vill ju såklart kunna ha tillgång till menyn. Men det verkar ju inte fungera. Vad ska jag göra? Kommer till en meny där det typ står "emergency call" eller något sådant, men det är ju inte "själva menyn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du måste sätta in sim-kort, hände för mig också. Har du gjort det, starta om den och skriv in pin-kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Du måste sätta in sim-kort, hände för mig också. Har du gjort det, starta om den och skriv in pin-kod Tack för det snabba svaret. Skall testa det snart. Återkommer såklart med svar. EDIT: Fungerade inte. Fungerade inte. Redigerat 4 Augusti 2010 av OfficialAnime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Och du har pluggat in den i datorn och öppnat den i iTunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Och du har pluggat in den i datorn och öppnat den i iTunes? Nej. Jag gjorde det via strömuttaget. Vad ska jag exakt göra? Redigerat 4 Augusti 2010 av OfficialAnime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Ladda ner iTunes, starta iTunes, koppla in mobilen i datorn och resten är ganska self explanatory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Koppla i den i datorn och följ instruktionerna på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Ladda ner iTunes, starta iTunes, koppla in mobilen i datorn och resten är ganska self explanatory Hur ska jag koppla den till datorn? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 USB :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Hur ska jag göra då? Ta en USB sticka och sedan koppla in USB stickan I IPhonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Ladda ner iTunes, starta iTunes, koppla in mobilen i datorn och resten är ganska self explanatory Hur ska jag koppla den till datorn? :S Edit: Hivee hade svaret Redigerat 4 Augusti 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.