RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Nej, men telefonen måste uppdateras ibland genom iTunes på en dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Finns en knapp till höger om där du sätter in sim-kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) http://www.chinaveboss.com/images/l/200904/12393818480.jpg Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Finns en knapp till höger om där du sätter in sim-kortet Tack. Jag visste inte att man måste lägga till ett lösenord om man vill ha tillgång till internet. O: Är det sant att man måste ladda sin IPhone 24 timmar? Redigerat 4 Augusti 2010 av OfficialAnime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Finns en knapp till höger om där du sätter in sim-kortet Tack. Jag visste inte att man måste lägga till ett lösenord om man vill ha tillgång till internet. O: Är det sant att man måste ladda sin IPhone 24 timmar? Nej, det tar bara 2-3 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Finns en knapp till höger om där du sätter in sim-kortet Tack. Jag visste inte att man måste lägga till ett lösenord om man vill ha tillgång till internet. O: Är det sant att man måste ladda sin IPhone 24 timmar? Nej, det tar bara 2-3 för mig Det där med lösenordet. Hur ska jag veta vad för lösenord jag har? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Fick du inte med en sån här? Det är samma sladd som du laddar telefonen med Nu fungerar allt. Men jag måste väl inte ha i kabeln i datorn hela tiden om mobilen skall fungera? :P Nej, bara för att föra över saker från datorn, alternativt ladda om du tappar bort adaptern Nu ändå när vi har en IPhone tråd, hur låser man telefonen? XD Finns en knapp till höger om där du sätter in sim-kortet Tack. Jag visste inte att man måste lägga till ett lösenord om man vill ha tillgång till internet. O: Är det sant att man måste ladda sin IPhone 24 timmar? Nej, det tar bara 2-3 för mig det tar 1h för mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Om jag vill överföra låtar till min IPhone, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Klicka på ''Arkiv'' i iTunes, sen tar du på ''Överför fil''/''Överför mapp'' ngt sånt står det, så väljer du den mapp/fil du vill ha, väntar på att den laddas in i iTunes sen synkar du med din iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Synkronisera, klicka på det när du har lagt in låtar i iTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.