Gäst JespOL Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.- Ok? 1. Det är i fel kategori, detta ska ligga i "Webbspel" 2. En onödig tråd. 3. Vad fan vill du ha ut med detta? 4. Anmäler, sov gött. Redigerat 6 Augusti 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.- Ok? 1. Det är i fel kategori, detta ska ligga i "Webbspel" 2. En onödig tråd. 3. Vad fan vill du ha ut med detta? 4. Anmäler, sov gött. Asså ni vill bara få bort mig från det här jävla skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Kanske det. Det kan vara blip's server som laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Ett tips, sluta spela det, Extat allt kostar riktiga penhar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Hej. Det har blivit något lagg nu med min gubbe. Han äter inte upp saker xD Som jag stog vid kontoret och skrev korvmannen sen stog han med samma korv i 30 minuter -.- Ok? 1. Det är i fel kategori, detta ska ligga i "Webbspel" 2. En onödig tråd. 3. Vad fan vill du ha ut med detta? 4. Anmäler, sov gött. Asså ni vill bara få bort mig från det här jävla skiten. Ja det vill vi alla, bort bort? Vad tänker du med? Ingen vill dig något illa, så vidare du inte varit elak mot någon. Vi vill bara att du ska sluta med DESSA dumma trådar, lös problemet själv eller "Googla". - ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillkuttran Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Blipville suger getkuk. Sjukt lätt att råka lägga ut alldeles för mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Blipville suger getkuk. Sjukt lätt att råka lägga ut alldeles för mycket pengar. Sjukt lätt att inte göra det också. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.