WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Nepp. Mobiler använder också java, .jar-filer. Men detta programmet och alla andra mina program funkar endast till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Sorry :( Ctrl+klick betyder markera flera gubbar. Det är bara en rad kod jag behöver ändra så jag kan fixa det åt dig, vilken knapp kombination vill du ha? Skift+Klick kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Sorry :( Ctrl+klick betyder markera flera gubbar. Det är bara en rad kod jag behöver ändra så jag kan fixa det åt dig, vilken knapp kombination vill du ha? Skift+Klick kanske? SURPRISE ME C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Så, nu kan man gå med Skift+klick :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Nepp. Mobiler använder också java, .jar-filer. Men detta programmet och alla andra mina program funkar endast till datorn.Kan du fixa det åt mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ne, jag programmerar hellre program till datorn. Om jag vill göra nåt till mobil har jag ju kunskaperna i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Nice spel:) klarade det på ca 5.5minuter så var inte så svårt, Men bra gjort!:) Redigerat 7 Augusti 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Men jag menar spelet är inte fullt utvecklat till mig, du borde komma på mer idéer, som att man möter 1v1v1 och typ större map o sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 "Fullt utvecklat" är inget spel isåfall. Men jag har tröttnat på detta projektet nu :P Om jag ska göra att man kör mot 2 bottar måste jag programmera om grunden i spelet typ och det har jag inte lust med, detta projektet kommer högst sannolikt inte uppdateras mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Hur går man på det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Du väljer en eller flera gubbar med vänsterklick och högerklickar sedan på gräset för att gå med dem. Som med alla RTS spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.