WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2010 Nepp. Mobiler använder också java, .jar-filer. Men detta programmet och alla andra mina program funkar endast till datorn. Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Skrivet 6 Augusti 2010 Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Citera
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2010 skrev Fruktnystan: Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Sorry :( Ctrl+klick betyder markera flera gubbar. Det är bara en rad kod jag behöver ändra så jag kan fixa det åt dig, vilken knapp kombination vill du ha? Skift+Klick kanske? Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Skrivet 6 Augusti 2010 skrev WASD: skrev Fruktnystan: Får jag gissa att man högerklickar för att flytta trupper? I så fall känner jag mig som Mac-användare mobbad, då ctrl+klick (vanligtvis =högerklick) inte fungerar :c Men trailern är mäktig. :D Sorry :( Ctrl+klick betyder markera flera gubbar. Det är bara en rad kod jag behöver ändra så jag kan fixa det åt dig, vilken knapp kombination vill du ha? Skift+Klick kanske? SURPRISE ME C: Citera
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2010 Så, nu kan man gå med Skift+klick :) Citera
loopen Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 skrev WASD: Nepp. Mobiler använder också java, .jar-filer. Men detta programmet och alla andra mina program funkar endast till datorn.Kan du fixa det åt mobil? Citera
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Ne, jag programmerar hellre program till datorn. Om jag vill göra nåt till mobil har jag ju kunskaperna i alla fall. Citera
TJaalol Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Nice spel:) klarade det på ca 5.5minuter så var inte så svårt, Men bra gjort!:) Redigerat 7 Augusti 2010 av TJaalol Citera
Laserturken Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Men jag menar spelet är inte fullt utvecklat till mig, du borde komma på mer idéer, som att man möter 1v1v1 och typ större map o sånt :) Citera
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 "Fullt utvecklat" är inget spel isåfall. Men jag har tröttnat på detta projektet nu :P Om jag ska göra att man kör mot 2 bottar måste jag programmera om grunden i spelet typ och det har jag inte lust med, detta projektet kommer högst sannolikt inte uppdateras mer. Citera
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Du väljer en eller flera gubbar med vänsterklick och högerklickar sedan på gräset för att gå med dem. Som med alla RTS spel. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.