xXTASKENXx Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) HEj, jag söker medlemmar till min klan på cod mw2. klanen heter European Blood Brothers (EBBS). Vi spelar mest hardcoreHQ, HCSD, HCTD och Demolision samt lite Team tactical. KRAV: *13-20 år *kan spela Quickscope *Har mick *Vet hur man spelar och har fått minst 11 killstreak (Minimum) *Har det riktigt kul *Registrerar sig på hemsidan INFO OM KLAN Klanen är ganska ny och har just nu 6 medlemmar, vi spelar in lite videos och har lite kul. Klanen kommer bli mer seriös när vi får in flera medlemmar. NICK XBL: xXTASKENXx Hemsida klicka här! Youtube kanal Klicka här! :medieval: MVH// xXTASKENXx OBS! Alla frågor är välkommna (OM KLANEN) Redigerat 10 Augusti 2010 av xXTASKENXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Ehm, några frågor bara. 1. Kan man vara 13 eller över? För jag är 13 xd. 2. Är en Ganska bra spelare, Men har typ bara fått 9 i ks xd. Kan man komma in ändå? :P Redigerat 22 Oktober 2010 av cooldude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 inte så intresserad av klanen men kan gärna spela med er,om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPiiZiiZ Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Låter kul svin kul :D jag är 15, har headset, har fått typ 30 killstreak(inge nuke) ock kan nog bli lite små sur ibland :) Men en fråga, är det ett måste att vara med på träningarna? Redigerat 20 Januari 2011 av iPiiZiiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
moltix Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Låter skitnajs. Jag är tretton, har mick. Min kill streak är dock endast 9 då jag köpte spelet förrförra veckan efter typ 1 års chat av kompisar. Är med i en egen klan med dem, vi spelar sniperlobby quickscoping ofta men oxå s&d och domination. Undrar två saker; kan jag joina? Spelar ni PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 (redigerat) ooohh Redigerat 8 Februari 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.