Gäst JespOL Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har fått till det nu ;) Ägde min granne imorse så han trodde jag hade wh. Jag har ej aimbot,wallhack för tillochmed när jag har skrivit det på forumet på aimbot så har jag inte ens fått det. Har du visst, du fick 1-5 länkar.. Har ej kollat på någon för:1. De var inte säkra. 2. Har ej hacks. 3. Du trodde vac sökte igenom datorn :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har fått till det nu ;) Ägde min granne imorse så han trodde jag hade wh. Jag har ej aimbot,wallhack för tillochmed när jag har skrivit det på forumet på aimbot så har jag inte ens fått det. Har du visst, du fick 1-5 länkar.. Har ej kollat på någon för:1. De var inte säkra. 2. Har ej hacks. 3. Du trodde vac sökte igenom datorn :rolleyes: 1. Du som är dum och vill fuska2. Nej, du ville ha hacks? 3. Det var Ceto och någon andra randoms (vet inte vilka?) som SA DET, inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Försök att inte rusha så mkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Försök att inte rusha så mkt :DDet är ju du proffs på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Brukar bli ti rusha när man inga kör seriöst :D:D:D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) [EDIT] Redigerat 13 Augusti 2010 av iPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg