Antonioz Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Hallå där,på ett ungefär vad skulle jag få om jag sålde ett xbox 360 med 2 dosor och 4 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Vilken "sorts" Xbox är det? Premuim, Pro, Arcade, Elite eller Slim? Och vilka spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Trogligen 2000:- för Xbox 360 (Orginal) + dossor 150 styck som begagnat, och spelent 50 kr styck... Det skulle jag trogligen säga... 2500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Vilken "sorts" Xbox är det? Premuim, Pro, Arcade, Elite eller Slim? Och vilka spel? elite, glömde nämna headsetet också ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 om det är ett original utan hdmi uttag så kanske 1200 om det har hdmi uttag så kanske typ 1800. du ska inte tro att du kan få speciellt mycket med tanke på att man köper ett nytt för drygt 2000 beroende på typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Skulle gissa att du får ca 1500kr för konsollen. Kontrollerna kan du sälja för ca 100-150kr/st. Men hur mycket du kan få för spelen vet jag inte, det beror på vilka spel det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Vad är det för spel? Har xboxet HDMI eller inte, är det arcade, premium eller elite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Vad är det för spel? Har xboxet HDMI eller inte, är det arcade, premium eller elite? Vilken "sorts" Xbox är det? Premuim, Pro, Arcade, Elite eller Slim? Och vilka spel? elite, glömde nämna headsetet också ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 2000 kanske :P förvänta dig att dom kanske prutar lite oxå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Jag ger 500 spänn för allt. Då köper jag det nu :) Redigerat 7 Augusti 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag ger 500 spänn för allt. Då köper jag det nu :)Sälj det inte till han, det är värt mycket mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.