Gäst Dreamhacker Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Tjenare. Har tänkt göra rent mitt tangentbord. (när endå Ceto håller på:P). Hur ska jag göra? jag tror att jag har nå hål på undersidan av tangentbordet.... Är det bara att spola av det eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Tjenare. Har tänkt göra rent mitt tangentbord. (när endå Ceto håller på:P). Hur ska jag göra? jag tror att jag har nå hål på undersidan av tangentbordet.... Är det bara att spola av det eller? :PFå absolut inte in vatten i tangentbordet när det är så mycket elektronik där. Man kan inte heller ta bort någon av tangenterna på tangentbordet, och öppnar du tangentbordet finns det en extrem risk för att det går sönder; och så förlorar du garantin. Bästa sättet är att använda någon trasa t.ex. för rengöring av ytan och blöt tops mellan tangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Tjenare. Har tänkt göra rent mitt tangentbord. (när endå Ceto håller på:P). Hur ska jag göra? jag tror att jag har nå hål på undersidan av tangentbordet.... Är det bara att spola av det eller? :PFå absolut inte in vatten i tangentbordet när det är så mycket elektronik där. Man kan inte heller ta bort någon av tangenterna på tangentbordet, och öppnar du tangentbordet finns det en extrem risk för att det går sönder; och så förlorar du garantin. Bästa sättet är att använda någon trasa t.ex. för rengöring av ytan och blöt tops mellan tangenterna. aa Ok :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Varför ljuger då så mycket? http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1782830 Först frågar du om hjälp, och efter ett par timmar använder du nått rengörningsmedel som man beställer på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Busted. http://www.fuska.se/forum/Razer_Tangentbord-t147509.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 jag åkte och köpte?. Jag var och handlade på onoff. sen såg jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Tjenare. Har tänkt göra rent mitt tangentbord. (när endå Ceto håller på:P). Hur ska jag göra? jag tror att jag har nå hål på undersidan av tangentbordet.... Är det bara att spola av det eller? :PFå absolut inte in vatten i tangentbordet när det är så mycket elektronik där. Man kan inte heller ta bort någon av tangenterna på tangentbordet, och öppnar du tangentbordet finns det en extrem risk för att det går sönder; och så förlorar du garantin. Bästa sättet är att använda någon trasa t.ex. för rengöring av ytan och blöt tops mellan tangenterna. Kan man inte ta bort knapparna på ett G19? Går ju prima på alla Logitech tangentbord jag provat på. Inlkusive G15 och G15 och G19 har ju ingen större skillnad i knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Tjenare. Har tänkt göra rent mitt tangentbord. (när endå Ceto håller på:P). Hur ska jag göra? jag tror att jag har nå hål på undersidan av tangentbordet.... Är det bara att spola av det eller? :P Få absolut inte in vatten i tangentbordet när det är så mycket elektronik där. Man kan inte heller ta bort någon av tangenterna på tangentbordet, och öppnar du tangentbordet finns det en extrem risk för att det går sönder; och så förlorar du garantin. Bästa sättet är att använda någon trasa t.ex. för rengöring av ytan och blöt tops mellan tangenterna. Kan man inte ta bort knapparna på ett G19? Går ju prima på alla Logitech tangentbord jag provat på. Inlkusive G15 och G15 och G19 har ju ingen större skillnad i knapparna. Klart att det går.Bara att det kanske blir jobbigt att sätta tillbaks dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Klart att det går. Bara att det kanske blir jobbigt att sätta tillbaks dem. Om dom har samma fäste som G15 är det bara trycka fast dom igen, inge jobbigt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Borde gå att ta bort knapparna. Har gjort det på mitt gamla tangentbord (dock inte logitech) och slängde dom i en låda och in i diskmaskinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 jag testade dra bort en knapp och det gick :) Tröck dit den igen ba :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.