Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 För att jag inte tror att dom ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Tron - Någonting man inte kan argumentera med. Och de med glaset och en platta med bokstäver är så hoax som de kan bli, när jag gjorde de vare brorsan som drog glaset med fingret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 För att jag inte tror att dom ljuger Då vet du inte, då tror du. Har dom något bevis? förutom deras "minne" av det? Du måste lära dig att skilja på opålitliga källor och pålitliga källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag tror på andar/spöken. Fast jag skulle nog säga att jag VET att dom finns. Har sett ett par stycken, hört de, känt av de och fått massa röster i huvudet. Tror också att jag är synsk/medial. Jag kan få upp någon annans tankar i huvudet(Tankeläsning?) Få drömmar in i framtiden med ca ett par dagar eller veckor Jag känner av andar/spöken mycket Även fast så många har dött så borde det ju finnas spöken överallt men jag tror att vissa kan få frid eller slå sig till ro så att de "försvinner". "Ljuset" som spökena ska gå in i tror jag inte ett dugg på. Det konstiga i livet är att man inte alltid finns en förklaring till hur, vad och varför någonting mystiskt hände. Jag har en känsla av att jag kommer drömma en mardröm inatt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Personligen tror jag inte alls på spöken, gud eller någonting liknande. vetenskapen har bevisat saker som helt dödar vissa delar av olika religioner och liknande t.ex. dinosaurierna, big bang# och liknande. # Fortfarande en teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Personligen tror jag inte alls på spöken, gud eller någonting liknande. vetenskapen har bevisat saker som helt dödar vissa delar av olika religioner och liknande t.ex. dinosaurierna, big bang# och liknande. # Fortfarande en teori Religion gör bara ont och inget gott. Religion gör världen dum och dom fortsätter att kämpa mot vetenskapen. Bara ge upp! Religion uppstod för att man inte var lika smart som man KAN vara idag. Jag är emot religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Få drömmar in i framtiden med ca ett par dagar eller veckor Händer mig hela tiden, s**t skumt... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Nej. Aldrig varit med om att det har hänt nåt som ens skulle kunna uppfattas som konstigt. Daedra: Religion finns en annan tråd om. Och jag gillar inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 laban tror jag inte på spöken t.e.x andar och såntmena icke dig fable1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 (redigerat) Jag tror på andar och sånt,även om jag aldrig själv varit med om dom. Ibland sanndrömmer jag och får deja vu det är en klass kompis som hör mystiska ljud varje gång han kommer hem Redigerat 3 September 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 En Deja Vú har inte hänt innan, det bara uppfattas som det. Samma sak med att ni drömmer saker som händer i framtiden, ni bara tror att ni drömt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Jag tror på andar/spöken. Fast jag skulle nog säga att jag VET att dom finns. Har sett ett par stycken, hört de, känt av de och fått massa röster i huvudet. Tror också att jag är synsk/medial. Jag kan få upp någon annans tankar i huvudet(Tankeläsning?) Få drömmar in i framtiden med ca ett par dagar eller veckor Jag känner av andar/spöken mycket Även fast så många har dött så borde det ju finnas spöken överallt men jag tror att vissa kan få frid eller slå sig till ro så att de "försvinner". "Ljuset" som spökena ska gå in i tror jag inte ett dugg på. Det konstiga i livet är att man inte alltid finns en förklaring till hur, vad och varför någonting mystiskt hände. Jag har en känsla av att jag kommer drömma en mardröm inatt. :/ ännu ett bevis på att det måste finnas nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.