Skurken Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 ännu ett bevis på att det måste finnas nåntingOm det är bevis kan jag bevisa att Gud finns. Allt annat måste ju vara så jävla vetenskaplig bevisat, men så går man och tror på spöken? Det gjorde jag när jag var fyra och såg Greve Holm på teve, tills jag upptäckte att det var på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det okända är till för att försöka bevisa sånt greveholm är bara en film det är inte ens meningen att man ska lära sig om andar och spöken via det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det okända är till för att tjäna pengar och locka tittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det okända är till för att tjäna pengar och locka tittare.It's that simple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det okända är till för att tjäna pengar och locka tittare.Har du frågat dom eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det okända är till för att tjäna pengar och locka tittare.Har du frågat dom eller En ande avslöjade det i avsnitt 4, säsong 2, 46 minuter in. Eller så är det bara så att det är det uppenbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Och det avslöjar allt altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.