5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Antar att risken fortfarande finns kvar och vi ska inte vara så säkra ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kan någon förklara vad ett dataintrång är? Jag är lite confusad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kan någon förklara vad ett dataintrång är? Jag är lite confusad.Jag tror att någon har lyckats ta sig in i fuskas databas. ämIrajt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 http://sv.wikipedia.org/wiki/Dataintr%C3%A5ng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) edit Redigerat 13 Augusti 2010 av Happiness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Kan någon förklara vad detta fucking bråk eller vad det nu är började med? Är det om att "Guggo" och någon annan (vem)? Skulle bli moderator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Kan någon förklara vad detta fucking bråk eller vad det nu är började med? Är det om att "Guggo" och någon annan (vem)? Skulle bli moderator? Jag är den andra. Men jag tror inte att "bråket" handlar om det.. Det handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget och dem flesta i KG blev tillfälligt avstängda i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) erkänn att forumet känns tomt utan wasd Redigerat 14 Augusti 2010 av NuPallarJag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 erkänn att forumet känns tomt utan wasd Nej, det känns inte som det. Dock så känns det konstigt då flera av de i utredningen brukar vara inloggad varje dag men inte nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Det handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrångetWTFVad har du fått det ifrån? Om det stämmer så går det ju knappast framåt för "admin & co". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Nej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Nej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet". Antagligen snarare an eliminerings-process. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg