Hoppa till innehåll

Misslyckat Rån


Gäst gohan

Rekommendera inlägg

Gäst gohan

Jag klarade inte att sno 150 poäng av mega så nu har jag en massa minus poäng jag tycker inte att man ska få en massa minus poäng om man misslyckas att stjäla utav någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man köper en sak i affären.

 

Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris.

Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29)

Man köper en sak i affären.

 

Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris.

Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här.

Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Draghon @ 12/05-2004 20:25:04)
(Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29)

Man köper en sak i affären.

 

Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris.

Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här.

Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort.

Håller med dig. Undrar just vad admin har för skäl att ha kvar den. :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...