Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag klarade inte att sno 150 poäng av mega så nu har jag en massa minus poäng jag tycker inte att man ska få en massa minus poäng om man misslyckas att stjäla utav någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 varför inte? Du vet väll att man inte skall stjäla, så du får ditt straff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Det är det som är poängen. <_< Ger man sig in i leken får man leken tåla. Om du åker fast om du skulle råna en butik i verkligheten är det klart att du ska straffas. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det e ju fel att sno din lymmel :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Öh, hur gör man för att sno poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man köper en sak i affären. Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man köper en sak i affären. Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris. Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29) Man köper en sak i affären. Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris. Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här. Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (Draghon @ 12/05-2004 20:25:04) (Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29) Man köper en sak i affären. Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris. Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här. Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort. Håller med dig. Undrar just vad admin har för skäl att ha kvar den. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Tycker det kanske att det är en bra sak? Men jag holler med er att ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 ja ta bort den tänk om nån har sms.at o poängen blir snoda stackars den då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag tycker att man borde ta bort den! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.