Hoppa till innehåll

On Off

Gäst Dreamhacker

Rekommendera inlägg

Gäst Dreamhacker
Skrivet

Finns det nåt program så på morgonen går det inte sätta på datorn. Och sen runt 12 går det sätta på datorn?. För att min syster sitter alltid vid datorn på morgonen när jag sover... Vill helst inte att hon ska det... OBS vill inte hör nå "Varför inte ta ur sladden?". Svara bara på om det finns ett sånt program eller inställning. eftersom om man inte ska kunna sätta på datorn...

Gäst Dreamhacker
Skrivet

Du får nog ta och skaffa dig ett lösenord.

Vill inte det. Vill ha så man inte kan sätta på, jag bara undrar om det finns?

Du får nog ta och skaffa dig ett lösenord.

Vill inte det. Vill ha så man inte kan sätta på, jag bara undrar om det finns?

och isånnafall vad det heter :D

Skrivet (redigerat)

Annars skulle man kunna göra ett lås så om när man startar datorn på morgonen så frågar den efter ett lösenord, skriver man inte in lösenordet så stänger datorn av sig. Och så frågar den inte vid start efter 12:00. Vill du ha det så skulle kanske jag kunna programmera ett sådant om du säger vad för operativsystem du har.

Redigerat av Vitdom
Gäst Dreamhacker
Skrivet

Annars skulle man kunna göra ett lås så om när man startar datorn på morgonen så frågar den efter ett lösenord, skriver man inte in lösenordet så stänger datorn av sig. Och så frågar den inte vid start efter 12:00. Vill du ha det så skulle kanske jag kunna programmera ett sådant om du säger vad för operativsystem du har.

Tack :D

Windows 7 64-bit OEM

Skrivet

^

Att inte kunna ta igång datorn låter dumt. Tänk om du själv vill gå in innan kl 12?

Skrivet

-.-

Jag syftade på första inlägget!

Skrivet

Säg till henne på skarpen istället för att gå runt det hela. Att datorn inte skulle starta förens efter 12.00 kräver hårdvara för att fungera, t,ex en timer som ger ström till datorn först efter 12.00.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...