Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Åt frukost nyss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vaknade precis! FAN, jag måste vakna tidigare, måste vänja mig till skolan. Ska iaf ut o gräva klart det där jävla diket. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ska ut och leka vietnames (plocka röda vinbär). Det är lolz och lite läskigt, för min flickvän har aldrig sett röda vinbär. Fast hon bor ju i Storbritannien, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vaknade nyss p.g.a pappa snarkade skithögt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 skimmar, spelar handboll och går i skolan h3h3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 IRL är egentligen fel ordval. För vi spelar ju dator irl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Sådär! Grävt klart hela diket nu. Nu blir det att styrketräna lite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 IRL är egentligen fel ordval. För vi spelar ju dator irl? Mjo, men då skriver man "spelar dator och porrsurfar" och inte "dog just i mw2, piss irriterande när dom sitter och noobtubar(?)..." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 IRL är egentligen fel ordval. För vi spelar ju dator irl? Mjo, men då skriver man "spelar dator och porrsurfar" och inte "dog just i mw2, piss irriterande när dom sitter och noobtubar(?)..." Ah, i get it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Tog en cykeltur förut på 1mil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 38,5 graders feber, förkyld, knarkat té. Kan det bli bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Måste komma ihåg att gå och lägga mig i tid inför skolan, skola på onsdag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg