LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Vem gillar du minst i Stråhattsklanen och vem gillar ni mest? Säg varför också. Jag gillar Nami minst för hon är en sån elak hora tycker jag.=( Usopp är bäst för han är cool. =) Redigerat 11 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Nami :wub: Tror jag hatar ingen där... Redigerat 11 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Hatar One Piece i största allmänhet. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Hatar One Piece i största allmänhet. Räknas det? Haha ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ingen aning om vad det är för något, men antar att det är någon sorts mangaserie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ingen aning om vad det är för något, men antar att det är någon sorts mangaserie? Google, bitch. Och ja, det är en jävligt lång manga/anime, som aldrig vill ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Ingen aning om vad det är för något, men antar att det är någon sorts mangaserie? Japp den bästa också. Handlar om pirater. =D Jag tycker den är bäst i alla fall. Redigerat 11 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Måste säga att Zoro är riktigt badass, lite tråkigt dock att de flesta gillar honom mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Ruffy/Luffy måste jag säga, han är så jävla skön :D Redigerat 11 Augusti 2010 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Luffy är sämst, Sanji är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Luffy är sämst, Sanji är bäst+1 Sanji får brudarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Luffy är sämst, Sanji är bäst+1 Sanji får brudarna! Han har fräsiga ben B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.