Rullis Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ingen aning om vad det är för något, men antar att det är någon sorts mangaserie? Google, bitch. Och ja, det är en jävligt lång manga/anime, som aldrig vill ta slut. Läst den sen 5an och vill inte ens att den ska ta slut, inte än iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Zoro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Zoro. Zoro vadå? Hatar du honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Franky ofc fast brook är också skön :P gillar dock geko moria mest gishishishi :) Redigerat 11 Augusti 2010 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Han har fräsiga ben B) Ja, eller hur=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Läste till 43 sen tog det slut, vilka är med i hans klan nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Hela OP är värdelöst... Elfen Lied, Code Geass, Death note, Hellsing med är rediga grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ruffy/Luffy måste jag säga, han är så jävla skön :DHaha ja, han tar silverpriset för mig=) Och ni andra som tjatar på att One Piece är dåligt, ni behöver inte titta på det här ämnet om ni tycker det är så tråkigt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Brockoli och Ruffy är bäst! Nico Robin är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Tvinga oss LOLOL? Vi får väl skriva vad vi tycker om ämnet även om vi gillar det/ogillar det..? :wacko: :wacko: :angry: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Tvinga oss LOLOL? Vi får väl skriva vad vi tycker om ämnet även om vi gillar det/ogillar det..? :wacko: :wacko: :angry: :blink: Men det är ju inte det ämnet handlar om. Jag frågar vad ni tycker om karaktärerna, inte om serien. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Luffy/Ruffy antar jag. Eftersom han är alltid så glad lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.