najzzz Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Mitt grafikkort ATI Radeon HD 3600 var på 71 grader efter ca 2 timmars spelane av Starcraft 2! Är det normalt eller äre på tok för varmt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det är inte för varmt! Börjar det gå 95+ så ska du börja oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Verkar inte så jätteonormalt. Men vill du vara säker så bör du kolla specifikationerna för ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Går det över 85 grader ska du ta det lite lungt .. så det är ingen fara med bara 71 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 När jag spelade Cod Mw2 i 15 min så blev mitt graikkort 92 grader :lol: :D :o HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Njaa du börjar närma dig danger gränsen. Dra upp fläkt speeden eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Njaa du börjar närma dig danger gränsen. Dra upp fläkt speeden eller nått.Asså det är ju en laptop så speedfan och det fungerar ju inte. Jag vill skaffa en statsionär dator men har ej pengar. Sattsade alla mina pengar på laptopen men den laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) I en laptop sitter delarna så tätt ihop som det bara går. Det brukar inte heller vara bra kylning. Jag rekommenderar att du köper en kylare om du vill vara på säkra sidan. Det hjälper verkligen! Och vad kostade din laptop? Grafikkortet är ingen höjdare. ;) Redigerat 12 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 jespol:sänk grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ati Radeon HD 4650. Men allt flyter på ju. Mw2 på högsta (texture=auto) 92 fps. Sen blir det nå fps drops i några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tyvärr så har du ju en bärbar. Har man en stationär så ska man ta tillfället i akt och värma en pan-pizza på grafikkortet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Starcraft 2 lider ju av en bugg som gör att på menyn så kan grafikkortet överhettas. Vet inte om det är fixat nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.