Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Hej undrar hur man gör ett gratis forum (jag har domän). Vill ha en cs template också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Gratis Forum 1 --- Annars, för dem som är lite mer skillade: http://www.phpbb.com/ Redigerat 12 Augusti 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Gratis Forum 1 --- Annars, för dem som är lite mer skillade: http://www.phpbb.com/ Så jag är inte skillad?. Omg, säg inte saker som du inte vet. btw- anmälde ditt inlägg :) och dendär länken som du skrev från början. Den söker bara "free forum". jag har domän. stick från min tråd din sopa... Redigerat 12 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Gratis Forum 1 --- Annars, för dem som är lite mer skillade: http://www.phpbb.com/ Så jag är inte skillad?. Omg, säg inte saker som du inte vet. btw- anmälde ditt inlägg :) och dendär länken som du skrev från början. Den söker bara "free forum". jag har domän. stick från min tråd din sopa... :rolleyes: 1. Enligt mig är du inte skillad :( 2. Ok 3. Du ville ha ett forum? Väntaaa... du har domän.. aha? Koppla den till forumet då? Lol? Aha, du är skillad, men phpBB då! Perfekt, men juste, hade du... webbhotell? A du kanske inte skrev det eller blandade ihop domän, å webbhotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Gratis Forum 1 --- Annars, för dem som är lite mer skillade: http://www.phpbb.com/ Så jag är inte skillad?. Omg, säg inte saker som du inte vet. btw- anmälde ditt inlägg :) och dendär länken som du skrev från början. Den söker bara "free forum". jag har domän. stick från min tråd din sopa... :rolleyes: 1. Enligt mig är du inte skillad :( 2. Ok 3. Du ville ha ett forum? Väntaaa... du har domän.. aha? Koppla den till forumet då? Lol? Aha, du är skillad, men phpBB då! Perfekt, men juste, hade du... webbhotell? A du kanske inte skrev det eller blandade ihop domän, å webbhotell. jag har domän + webhotell. nästan samma sak. Om man har domän så tror jag att man köper webhotell också ;) Redigerat 12 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Punbb. Inte alls lika messy som phpbb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Punbb. Inte alls lika messy som phpbb. vad menar du?. ska jag testa PunBB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Punbb. Inte alls lika messy som phpbb. vad menar du?. ska jag testa PunBB? Ja han menar att du kan använda PunBB istället för dom andra förslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Punbb. Inte alls lika messy som phpbb. vad menar du?. ska jag testa PunBB? Ja han menar att du kan använda PunBB istället för dom andra förslagen. är PunBB är bättre? Edit: PunBB- är mkt bättre än dom andra förslagen =) Edit2: Mod kan låsa Redigerat 12 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Punbb. Inte alls lika messy som phpbb. vad menar du?. ska jag testa PunBB? Saa.. du inte... att du var... skillad?Inkluderar väll att man har <normal IQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) När jag loggar ut från mitt konto så kommer det till en sida och det står "test category" helt blankt. Funderar på att installera om. Isånnafall vilken version?. Www.ss-gaming.se/forum Redigerat 12 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Men kör den senaste versionen? Den är la alltid bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.