Mumutio Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Hej allihopa! Jag undrar om det är någon som testat bluetooth- headsets för lyssning av musik? Är ljudkvalitén densamma som med sladd? Och behöver man någon speciell version av bluetooth på mobilen för att det ska fungera? Den jag främst har i åtanke är Sony Ericsson MW600. Citera
asabrasa Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) jag använder ett par sony ericsson blue tooth hörlurar dock osäker på modellen. De fungerar väldigt bra men hörlurar med sladd är bättre men det är en hårfin skillnad. Redigerat 12 Augusti 2010 av asabrasa Citera
Mumutio Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2010 jag använder ett par sony ericsson blue tooth hörlurar dock osäker på modellen. De fungerar väldigt bra men hörlurar med sladd är bättre men det är en hårfin skillnad.Så du "rekommenderar" bluetooth-hörlurarna då? :) Citera
asabrasa Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Skrivet 13 Augusti 2010 jag använder ett par sony ericsson blue tooth hörlurar dock osäker på modellen. De fungerar väldigt bra men hörlurar med sladd är bättre men det är en hårfin skillnad.Så du "rekommenderar" bluetooth-hörlurarna då? :) ja det gör jag kom bara ihåg att ladda dem :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.