GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 måste pröva och om det inte funkar blir jag galen! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag lovar att det funkar!! annars gör du fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag har jort det där och dt funkar :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 men asså jag har redan mött den tränaren och då funkar det väl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 grrrrrrrrrrrr :angry: fatta att det inte fins fusk för att få mew gå in på serebii .net där står det hur man får alla pokemon och det står så här om mew odinted from nintendo rep och jag menar på r/g/b förståt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml Där e ETT fusk som funkar!!! DET FUSKET FUNKAR!!!!! jag gjorde så och då fick jag en mew som jag sen bytte till Silver!!! min mew e på hundra nu.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag måste testa det det cryo och vet_inget äger ju att det funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag måste testa det det cryo och vet_inget äger ju att det funkar! det gör det!!!!! om det inte funkar så säg till mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) det funkade!!!!! :lol: :D YEEEES! så nu kan pokemon master själv testa fusket! som sagt pokemon master bode testa det själv så att han ser att det funkar är han rädd för att förlora bra pokemon så kan han ju göra missingno fusket kan han det inte så kan han skriva ett meddelande till mig! Redigerat 28 Maj 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hahaha, in your face all off you som inte trode på att man inte kunde få mew genom att fuska. men det här funkar. men jag tror inte det går och få celebi genom något fusk. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mhmh det funkar faktist enligt mej det bästa fusket på mew men igentligen kan man få andra pokemon också om man inte möter slowpoke killen ps igentligen är det ett fusk men också en bugg i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg