Hoppa till innehåll

Dator

Gäst JespOL

Rekommendera inlägg

Hej. Jag sålde min fyrhjuling för 5500 kr och köpte en Acer Aspire 5738ZG.

Jag ångrar det hårt!

Jag vill 100% mer ha en statsionär. För min laptop:

1. Laggar

2. Fpsdrops

3. Går ej att uppdatera eller någonting.

Och ibland när jag ligger i sängen så ångrar jag att jag köpte min skit dator för dels så var det en bra fyrhjuling och jävla skit dator fan vill slänga den. Men jag vill ha en statsionär men jag har ej pengar och kan ej samla till en bra statsionär och kan ej sälja min laptop så jag får råd med en statsionär dator.

Köpte min dator för lite mer än 6000 kr och man kunde få något extremt bättre statsionär dator. Cs 1.6 laggar sönder och grafikkortet blir 92 grader på mw2 på ej högsta grafikken.

Blev så jävla besviken asså.

Hur ska jag kunna köpa en statsionär dator? Och morsas och farsan säger typ att jag har köpte en dator för 6000 kr och vill ha en ny och att jag för nöja mig med datorn.

Vill även ha fiber.

Blir även arg med när jag vill köra cs men blir väldigt lätt sur och sen laggar det sönder sen fuskar alla.

Fan mitt liv är förstört!

-självmord enda sättet-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu, du gjorde väll ett dumt köp och får väll skylla dig själv.

Sälj laptopen för ca 2,5-3k och samla lite mer pengar. Sen kan du väll köpa en stationär.

Btw, vad vill du få ut av tråden?

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

uppdatera går garanterat att göra

Hur ska jag kunna uppdatera min laptop då??

Det går ju bara att uppgrader RAM-minnerna på en laptop och i vissa fall även processorn..... Vilket inte påverkar grafikken mycket... Grafikkortet går inte att uppgradera då det sitter direkt på moderkortet. I alla fall på dagens laptops.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Datorn verkar ju inte vara gammal? Kolla om du kan lämna tillbaka den. Tror dock inte det går :(

Annars sälj den för några 1000kr som nån annan sa.

Asså fan jag kan ju inte sälja en dator jag har haft i några månader för 1000 kr som jag köpte för lite mer än 6000 kr :/

Har fortfarande plast skydd kvar på den som jag ej har tagit bort.

Redigerat av JespOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag sålde min fyrhjuling för 5500 kr och köpte en Acer Aspire 5738ZG.

Jag ångrar det hårt!

Jag vill 100% mer ha en statsionär. För min laptop:

1. Laggar

2. Fpsdrops

3. Går ej att uppdatera eller någonting.

Och ibland när jag ligger i sängen så ångrar jag att jag köpte min skit dator för dels så var det en bra fyrhjuling och jävla skit dator fan vill slänga den. Men jag vill ha en statsionär men jag har ej pengar och kan ej samla till en bra statsionär och kan ej sälja min laptop så jag får råd med en statsionär dator.

Köpte min dator för lite mer än 6000 kr och man kunde få något extremt bättre statsionär dator. Cs 1.6 laggar sönder och grafikkortet blir 92 grader på mw2 på ej högsta grafikken.

Blev så jävla besviken asså.

Hur ska jag kunna köpa en statsionär dator? Och morsas och farsan säger typ att jag har köpte en dator för 6000 kr och vill ha en ny och att jag för nöja mig med datorn.

Vill även ha fiber.

Blir även arg med när jag vill köra cs men blir väldigt lätt sur och sen laggar det sönder sen fuskar alla.

Fan mitt liv är förstört!

-självmord enda sättet-

Lär dig att aldrig mer köpa Acer, sämsta laptopsen någonsin. Inget håller, deras service är seg, tar datorn i ett halv år för att skicka tillbaka den med samma problem. Acer, aldrig. Men sälj den för 5000kr, kanske 4500, sen köp en stationär när du samlat till 6000.

Riveting tale, chap.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...