Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hej. Vilket passar bäst ihop och blir bäst? Själv har jag sett mest Intel och Ati och Amd och Geforce. Men vilket är bäst? Har bara haft Intel men min farsa har Amd och den processorn verkar väldigt stabil... En till fråga. Vilket är bäst om jag formaterar? Windows xp eler Windows 7? Jag kör nu med Win 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Beror helt på vilken budget du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kan iaf svara på att du ska ha Win 7 när du formaterar. XP börjar bli ouppdaterat, Windows 7 får saker som DirectX 11 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kan iaf svara på att du ska ha Win 7 när du formaterar. XP börjar bli ouppdaterat, Windows 7 får saker som DirectX 11 etc.har* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Hej. Vilket passar bäst ihop och blir bäst? Själv har jag sett mest Intel och Ati och Amd och Geforce. Men vilket är bäst? Har bara haft Intel men min farsa har Amd och den processorn verkar väldigt stabil... En till fråga. Vilket är bäst om jag formaterar? Windows xp eler Windows 7? Jag kör nu med Win 7. 1. WIndows 7 krabbar som f*n 2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Hej. Vilket passar bäst ihop och blir bäst? Själv har jag sett mest Intel och Ati och Amd och Geforce. Men vilket är bäst? Har bara haft Intel men min farsa har Amd och den processorn verkar väldigt stabil... En till fråga. Vilket är bäst om jag formaterar? Windows xp eler Windows 7? Jag kör nu med Win 7. amd och ati borde väl prestera bättre med varandra eftersom det är samma företag, vad har du i burken? 1. WIndows 7 krabbar som f*n2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp 1. om man använder det fel så är det ju solklart.2. om man använder det fel så är det ju solklart. 3. det är en smaksak. Redigerat 14 Augusti 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 1. WIndows 7 krabbar som f*n 2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp 1. om man använder det fel så är det ju solklart.2. om man använder det fel så är det ju solklart. 3. det är en smaksak. Det räckte med att jag startade Mozilla firefox sen krashade datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 1. WIndows 7 krabbar som f*n 2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp 1. om man använder det fel så är det ju solklart. 2. om man använder det fel så är det ju solklart. 3. det är en smaksak. Det räckte med att jag startade Mozilla firefox sen krashade datorn Då är det ju inte windows 7 det är fel på utan mozilla firefox. (eller dig...) För jag har två datorer och de har aldrig kraschat.. (båda kör win 7). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 1. WIndows 7 krabbar som f*n 2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp 1. om man använder det fel så är det ju solklart. 2. om man använder det fel så är det ju solklart. 3. det är en smaksak. Det räckte med att jag startade Mozilla firefox sen krashade datorn virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 1. WIndows 7 krabbar som f*n 2. Windows 7 krashade min dator 3. Använd Windows Xp 1. om man använder det fel så är det ju solklart. 2. om man använder det fel så är det ju solklart. 3. det är en smaksak. Det räckte med att jag startade Mozilla firefox sen krashade datorn Trög dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag har just nu Intel och Ati, T4400 och HD 4650. Men om jag köper en ny dator för ca max 10k så vad ska jag ha då för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kolla i din andra tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.