Laserturken Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Gjort en Alien Swarm gameplay, gjorde den för flera dagar sen. Vet inte om detta är rätt forum men eftersom Alien Swarm är ett gratis modd/spel så tänkte jag posta här. Anmäl denna tråden för att byta om det inte är rätt. Feedback please :) Öh, är det vit skärm? Annars är länk: Redigerat 13 Augusti 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kan vara bra att inte använda copyrightat material. " Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Argentina, Austria, Belgium, Chile, Colombia, Denmark, Finland, Germany, Greece, Hungary, Malaysia, Norway, Peru, Philippines, Poland, Portugal, Romania, Russia, Saudi Arabia, Singapore, Sweden, Switzerland, Thailand, Venezuela Ajda, de hära länderna har de blockerat :( Men jag ska försöka fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag kan se på den? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Japp, har fixat det :) Skillz huh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 fel category? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) fel category? ^_^ Vet inte om detta är rätt forum men eftersom Alien Swarm är ett gratis modd/spel så tänkte jag posta här. Anmäl denna tråden för att byta om det inte är rätt. Redigerat 15 Augusti 2010 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Gjort en Alien Swarm gameplay, gjorde den för flera dagar sen. Vet inte om detta är rätt forum men eftersom Alien Swarm är ett gratis modd/spel så tänkte jag posta här. Anmäl denna tråden för att byta om det inte är rätt. *saker* Feedback please :) Öh, är det vit skärm? Annars är länk: Det är från början en Unreal tournument 2004 mod så tråden är ju på fel ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg