Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Tjena smallpox hr presis hjälp mig med min hemsida. han la in nåt i min ftp. ni kan kolla: www.ss-gaming.se Och om ni kollar så går det inte gå n på nåt i "sidebar". bara detdär inom "huvud.meny". men inte allt annat... Kan någon hjälpa mig? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Vem är Smallpox? Redigerat 14 Augusti 2010 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Vem är Smallpox? en kille i cs 1.6. tror dock ZnK vet vem han är =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Vänta var det inte du som var skillad... ------------ Menar du menyn? <a href="lololololololhahahha.se?p=X">Lololhaha</a> Byt ut X mot sidan PHP scriptet ska generera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Vänta var det inte du som var skillad... ------------ Menar du menyn? <a href="lololololololhahahha.se?p=X">Lololhaha</a> Byt ut X mot sidan PHP scriptet ska generera. Asså jag vet inte vilket script då ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Om man inte kan programmera ska man inte göra en hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Om man inte kan programmera ska man inte göra en hemsida... Omg. Var det jag som gjorde den?. lodis unge Redigerat 14 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ingen kommer att hjälpa dig när du har bögporr på din hemsida. <iframe name="ForwardFrameqAW52htK" src="http://nobrain.dk"></iframe> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Om man inte kan programmera ska man inte göra en hemsida... Omg. Var det jag som gjorde den?. lodis unge Lite trevligare tack :)Kolla var scriptet ligger, å ändra lite där. Btw, gillar du bögporr? Eller är det bara att din sida är riktade till sådana personer? Tänkte på länken som postades ovan. Redigerat 14 Augusti 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bugg. har tagit bort för cirka 2 timmar sedan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bugg. har tagit bort för cirka 2 timmar sedan :) Så du menar att det var en bugg som visade bögporr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bugg. har tagit bort för cirka 2 timmar sedan :)Lol, bugg? Aha, fel i ngt php script som råkade skriva ut nobrain.dk, aha.. okej..Ah bra att du fixade buggen då.. du som inte vet vilket script som genererar sidorna/menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.