joakim10 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Super mario galaxy 2 var mycket mycket mycket lättare en 1:an :( Jag har klarat allt förutom dem gröna stjärnorna. Redigerat 14 Augusti 2010 av joakim10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Nej, det är svårare. Du har väl blivit bättre, bara. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Super mario galaxy 2 var mycket mycket mycket lättare en 1:an :( Jag klarade utt hela på några dagar! Jag har klarat allt förutom dem gröna stjärnorna. Grandmaster Galaxy är svårt... Du kan köra den när du har samlat alla gröna stjärnorna (240 stjärnor ska du ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Super mario galaxy 2 var mycket mycket mycket lättare en 1:an :( Jag har klarat allt förutom dem gröna stjärnorna. Och vad vill du ha sagt med dedär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Super mario galaxy 2 var mycket mycket mycket lättare en 1:an :( Jag har klarat allt förutom dem gröna stjärnorna. Tycker ju inte något av dom är särskilt svåra men 2:an är liksom gjord svårare så jag kan ju bara hålla med JosJuice om att du bara har blivit bättre än du var i första :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 26 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Super mario galaxy 2 var mycket mycket mycket lättare en 1:an :( Jag har klarat allt förutom dem gröna stjärnorna. ps: nu har jag tatt alla gröna stjärnorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Men du är inte klar förrän du har klarat The Perfect Run. http://s465.photobucket.com/albums/rr16/DinnerLink/asssaaa.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Men du är inte klar förrän du har klarat The Perfect Run. http://s465.photobucket.com/albums/rr16/DinnerLink/asssaaa.png Haha nä precis + Fin smilys LOLZ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunnsWebshop Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Båda spelen är klart bra :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Men du är inte klar förrän du har klarat The Perfect Run. http://s465.photobucket.com/albums/rr16/DinnerLink/asssaaa.pngdet har du rätt i :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.