Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Tjena nu äre så att min brosha vill ha en ny dator och jag har lovat han att jag ska plocka ihop en dator till han. Han är (14) lol xD. Aja till sak. blir denna bra?. Han ska spela mycket spel. Mw2 och cs 1.6/source Och framtidens spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) skit i esd, följer med uppgraderings paketet mobot är aningen överprisat grafikkort? caviar green? ta en black istället. Redigerat 14 Augusti 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 skit i esd, följer med uppgraderings paketet, mobot är aningen överprisat och grafikkort? fan Glömde Graff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 1. Köp inte 'Green'-hårddiskar, har en tendens att underprestera. 2. För dyrt moderkort till den prestandan. 3. Ett moderkort ingår i uppgraderingspaketet. 4. ESD-handledsband ingår i uppgraderingspaketet. 5. Ljuddämpningskit är onödigt. 6. Kör på ett Corsair-nätagg istället. 7. Skruvkit? 8. Inget grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Kolla in KalphiteQ's paket, mycket mer prisvärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kolla in KalphiteQ's paket, mycket mer prisvärt!Som sagt för 10k är detta det bästa du kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.