dannoeh Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 tja, har problem med addons. fick en ny data precis och ska ladda ner addons, fast vet inte hur man gör på den här datan, haha (fail ja vet <.<). Hade inte Windows 7 på min förra dator. Så kan någon förklara hur man gör, gärna steg för steg. TAKKTAKK //DanieL:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag har inte Windows 7 men lättast vore väll om du bara sökte upp World of warcraft mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 har gjort det men asså fattar inte hur man packar upp själva filen och så >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 bad om en förklaring, inte en video. hjälp snälla ;( asså jag hittar typ filen där den ska vara men jag vet inte hur man packar upp den snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Öppna i winrar, dra filerna till addons-mappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Öppna i winrar, dra filerna till addons-mappenthis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Du gör likadant som i vista/xp? (precis som Hivee förklarade) Annars kan du testa Curse client. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg