Gäst JespOL Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Hej. Jag undrar om jag ska bli member på Runescape. Jag vet inte riktigt :/ Vad kan jag göra och sånt? Plus att ofta brukar jag tröttna på spel. Men det gör nog inget xd Och är det värt det? Eller ska jag samla till något spel som Cod black ops, halo reach eller nått sånt? Eller typ till ny dator? Mina skills: http://img825.imageshack.us/img825/856/rsskills.png Redigerat 16 Augusti 2010 av JespOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Som "member" får du tillgång till en massa andra saker. Uppdrag, nya ställen, nya saker, en massa olika mini-spel, fler skills, monster osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 http://runescape.wikia.com/wiki/Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Det vet jag men asså om det är värt 75 spänn. Ist för att spara till dator eller xbox live eller nått sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Det är värt det tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut.Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Finns de ingen trial eller nåt du kan lira med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Man kan få 7 dagars gratis membership om man aldrig varit member förr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Man kan få 7 dagars gratis membership om man aldrig varit member förr. Man måste ha ett fucking kreditkort för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut.Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/ Jaja.. då var det inget. första gången jag skaffa member var det assgrymt. men efter att skaffat en xbox och mw2 så har jag nördat det istället. men du bör pröva på och fortsätta på member om du frågar mig, själv längtar jag att skaffa member. snart. om du vill så kan du adda eller checka mina stats: Alexice96 Redigerat 28 Augusti 2010 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut. Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/ Jaja.. då var det inget. första gången jag skaffa member var det assgrymt. men efter att skaffat en xbox och mw2 så har jag nördat det istället. men du bör pröva på och fortsätta på member om du frågar mig, själv längtar jag att skaffa member. snart. om du vill så kan du adda eller checka mina stats: Alexice96 Precis. Tänker ej skaffa member :PTack för svaren iallafall. Har börjat lira 360 nu ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg