Hoppa till innehåll

Member


Gäst JespOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. Jag undrar om jag ska bli member på Runescape.

Jag vet inte riktigt :/

 

Vad kan jag göra och sånt?

Plus att ofta brukar jag tröttna på spel. Men det gör nog inget xd

Och är det värt det? Eller ska jag samla till något spel som Cod black ops, halo reach eller nått sånt? Eller typ till ny dator?

 

 

Mina skills:

http://img825.imageshack.us/img825/856/rsskills.png

Redigerat av JespOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut.

Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut.

Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/

 

Jaja.. då var det inget.

 

första gången jag skaffa member var det assgrymt. men efter att skaffat en xbox och mw2 så har jag nördat det istället.

 

men du bör pröva på och fortsätta på member om du frågar mig, själv längtar jag att skaffa member. snart.

 

om du vill så kan du adda eller checka mina stats: Alexice96

Redigerat av alexanderice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

Varför kommer det sig då att han har lvlat. member skills... typ herblore och summoning... om han inte prövat förut.

Jo det har jag för ca 3 år sedan. Bara det att jag har haft ett uppehåll i 3 år ungefär. Hurså? :/

 

Jaja.. då var det inget.

 

första gången jag skaffa member var det assgrymt. men efter att skaffat en xbox och mw2 så har jag nördat det istället.

 

men du bör pröva på och fortsätta på member om du frågar mig, själv längtar jag att skaffa member. snart.

 

om du vill så kan du adda eller checka mina stats: Alexice96

 

Precis. Tänker ej skaffa member :P

Tack för svaren iallafall. Har börjat lira 360 nu ;) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...