shandera Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Hejsan! det här kanske är onödigt... men det är kul! På new super mario bros wii så behöver man inte bara bära koopa-shells framför sig, utan man kan bära dom som man bär fiender frusna som isbitar. På huvudet! Man gör såhär: Hoppa på en koopa troopa så den blir ett skal. Och gå nära skalet inte för nära så du bär skalet framför dig. Sedan ska man hålla inne 1 och skaka som vanligt! Då så är den på ditt huvud! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Nice, men ganska onödigt ändå. Du borde ha skickat in det som ett "tips" istället. Redigerat 16 Augusti 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shandera Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag vet att det är onödigt men roligt att upptäcka! Men jag vill inte slösa bort det trixet på ett riktigt tips... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 (redigerat) ganska onödigt men ganska kul :D ps:jag visste det redan Redigerat 15 September 2010 av joakim10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Det här spelet äger! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Nice, men ganska onödigt ändå. Du borde ha skickat in det som ett "tips" istället. Håller med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg