viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 på vissa spel kan man itte få full pott varför då tillexempel på snpwall och det där när man e en myra och ska ta gröna prickar jag fick 45 borde få 200p ja har slösat bort 100p på massa såna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 japp samma för mig men då går det inte att slå mitt rekord på amira jag har 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jo det går gameking, slog ditt rekord också, 45, och fick inte det sparat, frågade admin via PM och han sa att det var fel på amira, när de fixat det så får jag mitt rekord sparat! (Men får förmodligen göra det igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 De spelen kommer inte att fixas. De kommer att ligga kvar nu och ev. tas bort senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 mmmmm snowal funkade ju itte heller samma sak med heli man kan itte få högsta poäng längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.